Doğru teşhis,
doğru tedaviyi getirir. Biz öncelikle markanın ihtiyaçlarını doğru tespit
ederiz. Müşterinin verdiği bilgilerle yetinmez, marka hakkında durum analizleri
yaparız. Somut veriler üzerinden hareket eder, iletişim stratejimizi hazırlarız.
Akılda kalıcı,
özgün olmayan hiçbir fikri barındırmayız. Tüm çalışmalarımızı müşterilerimize ve
bize başarı getirecek şekilde hazırlarız. Müşteriye asla tek bir çalışma sunup,
"biz reklam ajansıyız, sizin ihtiyacınız kesinlikle budur!" demeyiz.
Alternatiflerimizi sunarken de neden/sonuç ilişkisini analiz ederiz. Bir marka
nasıl marka olur, pazarlama iletişimi süreci nerede başlar, nasıl devam eder?
Tüm bu aşamaları bütünleşik pazarlama iletişim çatısı altında kurgular ve hayata
geçiririz.
|